回到主页

Sunday, March 22, 2009

“挫败感”

去年看了一场电影《Quarantine》。

它不只是一贯恐怖电影的手法吓得你魂飞魄散,重点是它会让你身历其境,造成极度的心理恐慌。

看完后,我望着荧幕发呆一分钟之久,期待有一段配乐来舒缓心情,但是却没有任何音乐,依然是警车,消防车呜呜呜的警报声。

从Mid Valley顶层停车场开到楼下后,停在路边抽根烟才能回过少许神。

无助感和挫败感一涌而上。

挫败感,随时都会上演,或许你应该捉住机会,把你的挫败感给记录下来,然后将你的作品寄到悠元素社

13 Comments:

Blogger OSK said...

听你这么说,我倒想去看看。

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

没有挫败感,只有无奈感。

送上消息,珍重!


〖美国宇航局(NASA)的警告北极冰川将在2012年全部融化〗

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

〖世人所不願面對的真相片段〗

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

kk, i know what about your thinking n u really try to do something...

i jz don't like to bring out the troble n sadness of my family.

that's not a nice experienced. now i'm jz walked out from that effect.

i appreatiate my freedom in this moment.

anyway, thanks to ur care.

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

n i hope that u guy may respect on others privacy expecially which concern to family's emotional.

may god be with u.

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

SAVE YOUR ENERGY TO DO THE THING CONCERN TO THE EARTH BUT NOT ANYONE.

JZ LET ME FREE THAN I WILL THANK YOU VERY MUCH.

U GOT THE MEDIA POWER, SO JZ USE IT TO SPREAD OUT THE MESSAGE N INFORMATION ABOUT GLOBAL WARMING.

IT'S TRUELY VERY URGENT!!! WE HAVE NO MORE TIME TO DO THE NON-SENSE ELSE.

TRY TO BE VEGE N PRAY TO GOD.




PS: ofcox,maybe is time 4 u to say good-bye to ur lovely "tigers"

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

kk, try to get something from those information n do something.

that's all what i can do.

there is no point to always argue n wasting time but everyone really need to be AWAKEN n do changes

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

bird...我不知道你是谁,可是我觉得你好无聊!

22 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

不好意思,想請問一下那個在商言商部落格:
http://zaishangyanshang.wordpress.com/
是您的朋友還是什麽之類的嗎?
他的部落格是什麽性質的?
他的要求很奇怪,
并说一直转载着您的作品,
所以跑過來求證一下。

23 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

很抱歉,我没参与任何商业活动或联系。包括任何私人团体或好像大马部落等即使是任何媒体界。

我知道一些人心里想做的事情,但一切与名利政治或者和大马有关的都毫无兴趣!


不管是谁无聊,我最后能传达的信息就到此为止。仁之已尽的说。


最后,还是要祝福你们大家。


我在这里的工作完了。可以全身而退。


后会无期。




ps: 我只是要过天然纯朴生活而已,与大多数莫不相干人物脑袋里的想象实在天地之别,很抱歉,别再勉强。我非有抱负也无野心,我有自己的一套生活准则而隐居快乐而已。

谁人想怎样,我从不爱去管。相信每个人都有自己内里的智慧去做更适当更正确的选择。

再会。

23 March, 2009  
Blogger JiaNi said...

吓~有这么恐怖吗? 算了...还是别看好

24 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

还是一句话:鸟无聊透顶!

hmm...不过我现在这样也蛮无聊wor..haha

24 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

kk, 你还是算了吧!连名都不敢直接用哦

但小女子还是要感谢你的的用心良苦和“好意”。。但时也命也,有很多事情你不知道呢


知天命者顺天意。

大马的局势早已经由天作主。

地球的命运却还30%掌控在每一个人类的意念行动和选择当中。。。


最后还是祝福大家。

27 March, 2009  

Post a Comment

<< Home